Σύντομο βιογραφικό

Ο Δρ. Ιωάννης Ι. Παπαδόπουλος είναι Καθηγητής 1ης βαθμίδας και πρώτος εκλεγμένος Πρόεδρος του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου & Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με γνωστικό αντικείμενο «Οικονομική των Επιχειρήσεων Ξύλου και στο Μάρκετινγκ Προϊόντων Ξύλου». Από το 2015 έως σήμερα είναι Δ/ντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών "Προηγμένες Μέθοδοι Σχεδιασμού, Τεχνολογίας & Μάνατζμεντ Προϊόντων από Ξύλο", Δ/ντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένου Μάρκετινγκ Διοίκησης & Οικονομίας, μέλος της ΜΟΔΙΠ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και μέλος διοίκησης του Ινστιτούτου Ξύλου, Επίπλου & Συσκευασίας του Παν/μίου Θεσσαλίας. Έχει αναλάβει και αρκετές διοικητικές θέσεις στο πρώην ΤΕΙ Θεσσαλίας από το 2006 μέχρι το 2018. Διαθέτει 30ετή εμπειρία (επαγγελματική - 18 έτη και διδακτική -22 έτη) στην Ανώτατη Εκπαίδευση σε θέματα πρότυπης οργάνωσης, διοίκησης, οικονομικής διαχείρισης, διάθεσης, εμπορίας και ερευνών αγοράς προϊόντων ξύλου. Τα τρέχοντα ερευνητικά ενδιαφέροντά του είναι: Έρευνες αγοράς, εφαρμοσμένο μάρκετινγκ επιχειρήσεων, οικονομικές αναλύσεις, οικονομική επιχειρήσεων, συμπεριφορά καταναλωτών, διοίκηση οικογενειακών επιχειρήσεων, καινοτομία, κοινωνική επιχειρηματικότητα, κυκλική οικονομία, βιοικονομία κά. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 200 συνολικά εργασίες και άρθρα σε διάφορα διεθνή και εθνικά συνέδρια, επιστημονικά & κλαδικά περιοδικά, άρθρα, βιβλία, συλλογικούς τόμους κλπ.. Έχει παρουσιάσει επιστημονικές εργασίες σε διεθνή συνέδρια στις χώρες: Ελλάδα, Αμερική (N.Y. Los Angeles), Ιαπωνία, Νορβηγία, Ιταλία, Ελβετία, Πορτογαλία, Κύπρο, κά. Έχει συμμετάσχει σε αρκετές διεθνείς και εθνικές επιστημονικές επιτροπές, ενώ είναι κριτής αρκετών επιστημονικών εργασιών σε διεθνή συνέδρια και περιοδικά, καθώς και μέλος ακαδημαϊκών και επιστημονικών επιτροπών περιοδικών. Με βάση το Scholar Google έχουν γίνει >310 βιβλιογραφικές αναφορές στο δημοσιευμένο έργο του Ι. Παπαδόπουλου (h-index 8). Έχει συντονίσει με επιτυχία ως επιστημονικά υπεύθυνος πάνω από δέκα πέντε (15) ερευνητικά προγράμματα, Ευρωπαϊκά ή Εθνικά, ανταγωνιστικά ή αυτοχρηματοδοτούμενα, ενώ έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από τριάντα πέντε (35) άλλα αντίστοιχα προγράμματα ως μέλος ερευνητικής ομάδας. Υπήρξε εκπαιδευτής σε πολλά εθνικά και διεθνή σεμινάρια επιχειρηματιών σε θέματα μάρκετινγκ, κοστολόγησης, διοίκησης επιχειρήσεων, βελτίωσης της παραγωγικότητας κά, ενώ είναι σύμβουλος σε αρκετές επιχειρήσεις. Έχει οργανώσει επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια, συμμετέχοντας με πολλές ομιλίες και παρουσιάσεις. Είναι μέλος πολλών επιστημονικών οργανώσεων και συλλόγων, ενώ έχει διατελέσει μέλος επιτροπών αξιολόγησης εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού έργου σε επίπεδο Τμήματος και Ιδρύματος.