Η Karelia Δέχεται Τώρα Υποψηφιότητες Για Φοιτητές Ανταλλαγής Για Το Φθινοπωρινό Εξάμηνο 2025 (Μέσα Αυγούστου Έως Μέσα Δεκεμβρίου) Και Για Ολόκληρο Το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026.
4 Μαρτίου 2025
Προθεσμίες: Διαδικασία υποβολής υποψηφιοτήτων Οι υποψηφιότητες πρέπει να γίνονται αποκλειστικά μέσω του συστήματος SoleMOVE. Για να υποβάλετε την υποψηφιότητα του φοιτητή σας στο SoleMOVE, χρειάζεστε έναν τοπικό λογαριασμό. Εάν δεν…
Το περιοδικό Forests προσκαλεί υποψηφιότητες για το Βραβείο Καλύτερης Διδακτορικής Διατριβής 2024
4 Μαρτίου 2025
Το βραβείο αυτό θα απονεμηθεί σε δύο διδακτορικούς φοιτητές ή πρόσφατα διδακτορικά αποφοίτους που έχουν εκπονήσει μια εξαιρετικά αναμενόμενη διατριβή με μεγάλο ακαδημαϊκό δυναμικό. Οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν από επιτροπή…
Παρουσίαση της εταιρίας creditCARB και των σχετικών αγορών πιστώσεων άνθρακα (carbon credits markets)
4 Μαρτίου 2025
Τη Δευτέρα 10/3/2025 και ώρα 11.00 π.μ. στο Αμφιθέατρο του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού, Κτίριο Γ, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην Καρδίτσα, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με παρουσίαση της εταιρίας…
Υπο-προϊόντα Ξύλου και Βιώσιμη Βιομηχανική Παραγωγή: Ενεργειακή Επίδραση & Χρήση Πόρων
4 Μαρτίου 2025
Η Ευρωπαϊκή Πανεπιστημιακή Συμμαχία INVEST / INVEST European University Alliance προσκαλεί το Ακαδημαϊκό προσωπικό, ερευνητές, και προπτυχιακούς & μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας να λάβουν μέρος στο Webinar σε ένα ενδιαφέρον διαδικτυακό σεμινάριο που εξερευνά τον μετασχηματιστικό…
Πρόσκληση σε ομιλία με θέμα “Heritage trees, the oldest inhabitants of a city in southern Chile”
28 Φεβρουαρίου 2025
Στο πλαίσιο της Διεθνούς Κινητικότητας Erasmus+ ΚΑ107 και της διεθνούς συνεργασίας των Τμημάτων Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου & Σχεδιασμού (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και Departamento De Ciencias Forestales (Universidad de la Frontera), θα…
Τροποποίηση προγράμματος μαθημάτων εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.
27 Φεβρουαρίου 2025
Η τροποποίηση του προγράμματος αφορά την έναρξη από 04-03-2025 της διδασκαλίας των μαθημάτων μετά από την πρόσληψη έκτακτου διδακτικού προσωπικού.