Παρουσιάσεις πτυχιακών εργασιών.
4 Φεβρουαρίου 2025
Σας ενημερώνουμε ότι η Συνέλευση του Τμήματος αποφάσισε ότι οι παρουσιάσεις των πτυχιακών εργασιών των φοιτητών/τριών, θα πραγματοποιηθούν από τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2025 έως και την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου…
Υποτροφίες Από Την PeopleCert Σε Φοιτητές Με Καταγωγή Από Την Κωνσταντινούπολη, Την Ίμβρο Και Την Τένεδο Για Προγράμματα Μεταπτυχιακών Και Διδακτορικών Σπουδών
4 Φεβρουαρίου 2025
H PeopleCert ανακοινώνει τον 3ο Κύκλο του Προγράμματος Υποτροφιών «Τιμώντας τους Κωνσταντινουπολίτες Δασκάλους μας» στη μνήμη διαπρεπών καθηγητών της ομογένειας. Οι υποτροφίες ύψους έως και €8.000 έκαστη, αφορούν το ακαδημαϊκό…
Webinar:Υπο-προϊόντα Ξύλου και Βιώσιμη Βιομηχανική Παραγωγή Ενεργειακή Επίδραση & Χρήση Πόρων
3 Φεβρουαρίου 2025
Η Ευρωπαϊκή Πανεπιστημιακή Συμμαχία INVEST / INVEST European University Alliance προσκαλεί το Ακαδημαϊκό προσωπικό, ερευνητές, και προπτυχιακούς & μεταπτυχιακούς φοιτητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας να λάβουν μέρος στο Webinar Πότε: 5…
Πρόσκληση Για Συμμετοχή Στο Erasmus Πρόγραμμα BIP Biodiversity Conservation
3 Φεβρουαρίου 2025
Το Τμήμα Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου & Σχεδιασμού προσκαλεί τους/τις φοιτητές/-τριες να λάβουν μέρος στο Blended Intensive Programme – BIP, με αντικείμενο τη Διατήρηση της Βιοποικιλότητας (Biodiversity Conservation)το οποίο περιλαμβάνει δύο…
Προτεινόμενα θέματα πτυχιακών εργασιών ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.
27 Ιανουαρίου 2025
Ανακοινώνονται τα προτεινόμενα θέματα πτυχιακών εργασιών για το Ακαδημαϊκό Έτος 2024 -2025. Οι φοιτητές που βρίσκονται στο 5ο έτος σπουδών θα πρέπει να επιλέξουν τη θεματική ενότητα στην οποία θέλουν…
Αποτελέσματα αξιολόγησης υποψηφίων στο πλαίσιο της πράξης: Απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.
27 Ιανουαρίου 2025
Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα της αξιολογικής κατάταξης των υποψηφίων του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού στο πλαίσιο της πράξης: “Απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού στο Πανεπιστήμιο…